Main menu

Strony www

Dobra strona www – po czym ją poznać

Dzisiaj można śmiało powiedzieć, że jeśli nie ma nas w Internecie, to nie istniejemy. Warto bowiem zauważyć, że dzisiaj żyjemy trochę na styku dwóch światów – wirtualnego i rzeczywistego. W obydwu rozmawiamy, spędzamy czas, robimy zakupy. A co najważniejsze to w Internecie szukamy firmy, produktów.

strony internetowe dla firm

Firma w Internecie

W związku z tym oczywistym się wydaje, że każda firma, chcąc naprawdę zaistnieć, musi mieć strony internetowe oraz sklepy www. Jednak nieciekawa i kiepska strona internetowa ani się nie wybije w internetowej dżungli, ani nie zrobi wrażenia na kliencie. Warto zresztą spojrzeć na nas samych – czy chce nam się przewijać strony wyszukiwania do 18- stej i walczyć ze stronami, które się zacinają? Oczywiście, że nie! A zatem, jak powinny wyglądać dobre strony www dla firm?

1) pozycjonowanie

Przede wszystkim takie strony internetowe muszą być pozycjonowane. O co tu chodzi? Otóż w odpowiedzi na ściśle wybrane, najlepiej charakteryzujące naszą firmę hasła wpisywane do przeglądarki, nasza strona powinna być rzeczywiście w czołówce wyników wyszukiwania.

2) sprawne funkcjonowanie

Dalej takie dobre strony www dla firm nie mogą się zacinać, zawieszać – w przeciwnym bowiem razie klient nic tu nie kupi. Nie może także dochodzić do problemów podczas wykonywania płatności internetowych!

3) przejrzystość i klarowność

Sklepy www muszą być naprawdę proste w obsłudze. Klient nie może szukać wszystkiego itd. Warto zatem dać do sprawdzenia taką stronę starszej osobie, mniej obeznanej z internetem – jeśli ona znajdzie wszystko, czego potrzebuje, to strona będzie wykonana dobrze.

4) możliwość kontaktu

Bardzo ważne jest także to, aby klient w sklepie www miał możliwość skontaktowania się z nami. Telefon do firmy i jej adres muszą zatem być umieszczone w widocznym miejscu na stronie. Dużo także pomaga umieszczeni szybkiego formularza kontaktowego.

5) kompatybilność strony internetowej z charakterem firmy

Warto także zwrócić uwagę na fakt, że strona internetowa musi mieć wygląd odpowiedni do tego, co sprzedaje firma. Jeśli są to usługi pogrzebowe, to nie możemy dać różowego tła…